top of page
חיפוש

היו גמישים, טפחו מערכות יחסים ואפשרו להזדמנויות למצוא אתכם
#תכנון_ופיתוח_קריירה #ניהול_זמן #אורך_חיים_בריא פורשיה מאונט, סגנית נשיא לשיווק בחברת פורצ'ן 500 – טריין טכנולוגיות – חברת אקלים מובילה...
23 במרץ 2022זמן קריאה 3 דקות
121
0

האם המומחים הכי טובים הם גם המאמנים הכי טובים?
כמה פעמים אנחנו נתקלים בארגונים, שלוקחים את המומחה מספר אחד בצוות או בחברה על מנת שידריך את שאר חברי הצוות. הוא המומחה, בעל הידע הכי גדול...
17 במרץ 2022זמן קריאה 3 דקות
81
0

כיצד מכשירים למנהיגות ״נכונה" עם אדמירל יו"ר המטות המשולבים (הרמטכ"ל) לשעבר של ארה"ב, מייקל מאלן
#מנהיגות #פודקאסט #קבלת_החלטות #תרבות_ארגונית #חינוך תקציר הפרק אדמירל מאלן הגיע לתפקיד מספר אחד בצבא ארצות הברית - יו"ר המטות המשולבים....
17 במרץ 2022זמן קריאה 2 דקות
120
0

כיצד להפוך למאזין פעיל ב 8 מהלכים
#הקשבה #מנהיגות #גישור #ניהול_מערכות_יחסים הקשבה היא מיומנות. אם תבצעו אותה נכון, תוכלו לבנות מערכות יחסים אמיתיות ולהיות חברים / קולגות...
10 במרץ 2022זמן קריאה 2 דקות
257
0

3 דרכים להילחם בשחיקה
#פיתוח_עצמי #דייל_קארנגי #עייפות אתם מרגיש שחוקים? אתם לא לבד! סקר חדש של Visier הראה כי מגיפת הקורונה שהובילה גם לעבודה מהבית והובילה...
2 במרץ 2022זמן קריאה 2 דקות
58
0

שלושה טיפים לבניית הרגלים
#הרגלים #פיתוח_אישי #הגשמת_הצלחות #אורח_חיים_בריא "אם אתה לא נמצא בתהליך של להיות האדם שאתה רוצה להיות, אתה הופך להיות באופן אוטומטי לאדם...
25 בפבר׳ 2022זמן קריאה 2 דקות
77
0

ניהול ללא סמכות
#מנהיגות #ניהול #עובדים #ניהול_ארגוני אחד האתגרים הגדולים היום בארגונים הוא התפקיד של מנהלים ללא סמכות: הם אחראים על צוות עובדים, לעתים...
25 בפבר׳ 2022זמן קריאה 2 דקות
645
0

ביקורת בונה או הורסת?
"אני רק מנסה לעזור לו." "רק כך הוא ילמד", "אם הוא עושה טעות, חשוב לתקן אותו." ויש עוד אלפי משפטים שאנשים אומרים כשהם מסבירים מדוע הם...
14 בפבר׳ 2022זמן קריאה 3 דקות
988
2

זו הגרסה האחרונה שלנו. מכאן אין לאן להשתדרג.
#פיתוח_אישי #קידום #דייל_קרנגי "האייפון 14 יהיה הגרסה האחרונה של האייפון שאי פעם נייצר", כך הכריז אתמול מנכ"ל אפל, טים קוק, הודעה שהיכתה...
9 בפבר׳ 2022זמן קריאה 3 דקות
83
2

7 רמות של הקשבה וכיצד ללמוד מהן
#פיתוח_אישי #הקשבה_פעילה #דיבור_מול_קהל דייל קארנגי זיהה 7 רמות של הקשבה. חשוב להבין איזה סוג של מאזינים אתם ואיזה סוג של מאזינים הם...
9 בפבר׳ 2022זמן קריאה 3 דקות
3,300
0

אבא שוכח
#יום_המשפחה #הורות_מנהיגות מכתב מאת וו ליבינגסטון לארנד מתוך הספר "כיצד לרכוש ידידים והשפעה" - דייל קארנגי שמע, בני: אני אומר זאת בעודך...
1 בפבר׳ 2022זמן קריאה 3 דקות
95
1

8 טיפים למנהלים כיצד להגדיר מטרות אפקטיביות לעובדים
תחילת כל שנה היא זמן טבעי להעריך את העבר ולהגדיר מטרות לעתיד. אנשים רבים עושים זאת באופן אישי כהחלטות לשנה החדשה. אך חשוב באותה מידה שכל...
24 בינו׳ 2022זמן קריאה 4 דקות
3,343
0

ניהול זמן
#ניהול_זמן, #זמנים #הצבת_מטרות #הפחתת_לחץ_ועמידה_בזמנים מדריך מעשי לתעדוף יעיל של הזמן שלכם, המאפשר לכם להשיג תוצאות אופטימליות. המציאות...
24 בינו׳ 2022זמן קריאה 2 דקות
108
1

כיצד לנהל פגישות בסביבה מקוונת (אונליין)
#ניהול_פגישות #דיבור_און_ליין שנתיים על הזום ולרוב האנשים כבר נמאס. כמה פעמים שמענו אנשים אומרים שהם רוצים לחזור לפנים אל פנים כי כך אפשר...
12 בינו׳ 2022זמן קריאה 2 דקות
431
0

מי היה רוצה להצטרף לבית הספר למנהל עסקים של כריסטופר קולומבוס?
אכן, כריטוספר קולומבוס גילה לנו את אמריקה ולעתים כותבים עליו כמקור השראה ליזמים בגלל הנחישות, האמונה, התמודדות עם כשלון וגם העובדה שהגיע...
12 בינו׳ 2022זמן קריאה 3 דקות
38
0

ניהול זמן להפחתת מתח ולחץ
אחד ההרגלים החיוניים שיש לבחון כדי להפחית מתח בעבודה הוא היכולת שלנו לנצל זמן באופן פרודוקטיבי. היכן הייתם ממקמים את עצמכם ביחס להרגלי...
3 בינו׳ 2022זמן קריאה 2 דקות
176
0

פרזנטציות: סוד קטן להצלחה גדולה
כשאני מעביר סדנאות והרצאות לקבוצות של מנהלים וצוותים אני נוהג לשאול כמה זמן הם משקיעים בהכנת הפרזנטציות וההרצאות שלהם לעומת משך הזמן שהם...
3 בינו׳ 2022זמן קריאה 2 דקות
159
0

בקשת הפניות והסיפור על 2 מיליון ש"ח
#מכירות #הפניות #שירותלקוחות בשיחה שהתנהלה לאחרונה עם לקוח ותיק, נזכרתי בציטוט של דייל קארנגי שהפך לעיקרון מכונן לאורך הקריירה שלי: '91%...
27 בדצמ׳ 2021זמן קריאה 3 דקות
36
0

5 דרכים לבלוט ביחס למתחרים
אם יש אנשים אחרים המציעים את אותם מוצרים או שירותים שאתם מציעים, איך תבלטו? מה הלקוחות שלכם מקבלים מכם שהם לא מקבלים במקום אחר? התשובה...
27 בדצמ׳ 2021זמן קריאה 2 דקות
68
0

7 טיפים לשירות לקוחות
#שירותלקוחות הכל מתחיל בגישה - אם יש לנו גישה שירותית, אנחנו יכולים לעשות את ההבדל בין לקוח מרוצה, לקוח שחוזר ולקוח שגם מפנה אלינו...
22 בדצמ׳ 2021זמן קריאה 2 דקות
407
0
bottom of page